Коли мова заходить про стрес у команді, перша порада – знизити навантаження та впровадити антистресову методику.

Звичайно, компаніям зараз важко виділяти бюджет на психологічну допомогу для співробітників. Але в довгостроковій перспективі це принесе користь. Адже якщо співробітник довго знаходиться в стресі — у нього псується здоров’я, погіршуються відносини в колективі, зростає  незадоволення собою. Якщо в кризовий момент співробітник відчує, що роботодавець готовий його підтримати — робота буде асоціюватися з безпекою і взаємодопомогою. У майбутньому цей співробітник буде триматися за це місце і більше довіряти компанії.

З одного боку, підтримка психологів для співробітників вирішує банальні бізнес-завдання: допомагає виділитися серед конкурентів і залучити кращі кадри, сприяє зниженню плинності кадрів, зберігає ефективність співробітників, сприяє зниженню кількості пропущених робочих днів через вигорання. Все це, врешті-решт, впливає на доходи компанії. З іншого боку компанії прагнуть створювати таку атмосферу в своїх командах, де співробітники чують і поважають один одного, вміють спілкуватися, з інтересом вирішують складні завдання, відстоюють свою думку. Цього важко домогтися при сучасному темпі роботи та життя. Психологічна підтримка допомагає вирішувати і це завдання.

Корпоративна культура, в якій є підтримка психолога, — відносно нова для нашої країни. Більш того, психологічну допомогу для працівників прийнято вважати привілеєм великого бізнесу. Однак стреси, високі навантаження, вигорання і конфлікти властиві співробітникам будь-якої компанії, навіть невеликої. І наслідки таких проблем аналогічним чином впливають на ефективність бізнесу.

Головні фактори ризику для професійного вигорання-збільшення навантаження, відсутність позитивного відгуку і достатньої винагороди. Можна спробувати впоратися з вигоранням самостійно: строго розділити робочий час і відпочинок, дотримуватися режиму, правильно харчуватися і т.д Але іноді цих заходів недостатньо…

Компанія IN-Person Corporate  пропонує доступні рішення, що дозволяють бізнесам різного рівня використовувати програми підтримки співробітників і піклуватися про їх ресурсний стан. Витрати на психологічну допомогу для співробітників швидко окупаються, тому що вся команда починає працювати ефективніше. Крім того, люди більш лояльні до компанії, яка про них піклується. Це дозволить запобігти плинності кадрів.

Прагнення до розвитку змушує компанії перебудовувати бізнес, змінювати налагоджені процеси і шукати нові шляхи вирішення завдань. Від співробітників потрібна підвищена самовіддача в умовах постійного стресу. У керівників виникають складнощі з підтриманням працездатності персоналу. Програма психологічної підтримки покликана допомогти співробітникам і керівникам вирішити особисті проблеми, що заважають ефективній роботі, і підвищити продуктивність компанії.