І справа тут не в температурі 36.6. Ментальне здоров’я працівників часто має більше значення, адже при невротичних розладах їх працездатність може знижуватися до 40-60%.

Більшу частину свого дня люди проводять у стінах компанії, проте у них також є життя поза нею. А з ним виникають і особисті проблеми, або несподіване нещастя, або просто якесь занепокоєння. Наївно припускати, що, прийшовши на роботу, людина залишає все особисте за порогом офісу.

Крім того, всередині колективу виникають конфліктні ситуації і непорозуміння, як всередині проектних команд, так і між керівниками і підлеглими. Часто їх причина не у злому умислі, а в недомовленості, прогалинах в комунікації, і, як наслідок, розбіжностях в очікуваних результатах. А значить,  в інтересах роботодавця не тільки створити сприятливі умови для гармонійного емоційного стану на роботі, але і допомагати співробітникам повернутися в колію.

Конфлікти, зміни корпоративного статусу, звільнення, особливо з керуючих посад, виробниче вигорання — основні проблеми, які вимагають втручання незаангажованого психолога.

“Служба Підтримки Співробітників” від IN-Person Corporate  здатна  допомогти лідерам бізнесу, топ-менеджерам або окремим співробітникам і складеним з них командам працювати більш ефективно, позбутися симптомів тривожності та покращити свій емоційний стан.

Спеціалісти мають широкий спектр спеціалізацій – від організаційної психології до соціальної. Спираючись на свої знання, вміння та навички, вони розуміють, що саме в даний момент відбувається з засновниками і співробітниками даної компанії, і які мотиви їх поведінки. Крім цього особистісного аспекту, бізнес-психологи розбираються в динаміці бізнесу і уявляють, як працюють підприємства, на системному рівні. Адже разова програма без подальшої підтримки не має ніякого сенсу і може погіршити показники благополуччя співробітників. Наприклад, разовий візит до психолога не змінює кардинально стан персоналу. А постійна наявність психологічної підтримки здатна все змінити.

Досвід західних компаній доводить, робота фахівців в області ментального здоров’я, — це норма. Програми “Служби Підтримки Співробітників”  стають все більш затребуваним і на українських підприємствах, які активно розвиваються і усвідомлюють, що співробітники і їх емоційний фон — головний актив компанії.

За допомогою “Служби Підтримки Співробітників” співробітники отримують належну психологічну допомогу, перебувають під психометричним наглядом, отримують консультації від фахівців. Спеціалісти IN-Person Corporate  у груповій роботі дають інструменти, які колектив може використовувати в подальшому при самостійному вирішенні проблем. Групові заходи об’єднують людей, які часто позбавлені можливості комунікації один з одним, особливо в умовах віддаленої роботи.

На відміну від приватної практики, корпоративна психологічна підтримка надає тристоронній контакт – між компанією, співробітником і психологом. При цьому враховуються інтереси і потреби всіх сторін. В рамках корпорації психологи говорять зі співробітником про компанію, про процеси всередині неї і про ставлення до неї або до людей всередині компанії.

Також розглядаються особистісні аспекти, які можуть впливати на роботу співробітника в компанії і його емоційний стан. Складні ситуації можуть бути позначені і рекомендовані до більш глибинної опрацювання в рамках особистої терапії.