Ми живемо в час стрімких змін. Що ж лежить в основі якісного сервісу зараз? Виявилося, ми живемо в еру, коли керівництву компанії варто подумати не тільки про якісний сервіс для клієнтів, а насамперед про якісний сервіс для своїх співробітників.

Саме щасливий персонал є фундаментом процвітання компаній.

А щасливий співробітник – це насамперед психічно здорова людина.

Тому в США і Європі про well-being співробітників турбуються з особливим хвилюванням.

За визначенням Всесвітньої організації охорони здоров’я, психічне здоров’я – це стан благополуччя, при якому людина може реалізовувати свій потенціал, справлятися з життєвими стресами, продуктивно працювати і робити внесок у життя своєї спільноти.

За статистикою, 1 з 5 співробітників має труднощі, пов’язані з психічним здоров’ям; 60-70% людей, які мають депресію або тривожні розлади, є співробітниками організацій різних форм власності. При погіршенні психічного здоров’я співробітники:

  • на 85% складніше зосереджуються;
  • на 65% довше виконують завдання;
  • на 54% повільніше приймають рішення;
  • на 48% знижується здатність виконувати кілька завдань одночасно;
  • на 48%  менш терплячі з клієнтами, колегами та керівництвом.

Крім цього, 45% людей починають шукати роботу з меншою кількістю стресу, а 31% – залишають роботу через погані умови для психічного здоров’я.

Тому бізнес робить інвестиції в програми благополуччя, які  набирають зараз особливої популярності. Бізнес – це не про те, щоб дарувати щастя всім навколо. Бізнес – це доцільність і зростання прибутку. Дослідження показують, що інвестиції в психічне благополуччя персоналу виправдані. За фактом реалізації програми турботи про психічне здоров’я і емоційне благополуччя в окремо взятій компанії:

  • плинність персоналу зменшилася з 44% до 32%;
  • індекс лояльності персоналу збільшився з 23% до 38%;
  • залученість збільшилася з 73% до 84%.

Крім того, зменшилася кількість лікарняних днів.

Джерело: https://prohr.rabota.ua/mental-health-trend-chi-neobhidnist/